ont i huvudet

Fan, orkar inte gå till skolan. Är sådär hängig, har ont i huvudet och inget går som jag vill den här morgonen.
Mitt biologiprov som jag skjutit upp hur länge som helst skulle jag också göra idag. Men om jag känner mig bättre senare kunde mamma skjutsa mig till skolan. Det var ju iallafall bra! Tyskaglosor som jag faktiskt övat på idag med.. Kanske hinner med tyskan också, vill höja mig där!

Nog pratat om skolan. Vad händer ikväll?

Just det, var på vårdcentralen igår. Han trodde det var pollenallergi.. Så jag ska hämta ut olika mediciner osv. Blö.

pussshej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ikväll ska jag vara hos mormor och morfar :)

2009-05-08 @ 15:50:53
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0