långhelg på g

Tjena.
Nu sitter jag här med Hanna & Johanna i datasalen och ska skriva ett arbete om i-land och u-land.
Inte så jätteintressant, men det funkar.
Okej, nu känner jag att min blogg är ointressant, men just nu har jag inget roligt att berätta och inga bilder att lägga in.
Ni får helt enkelt stå ut tycker jag.
Om det blir en rolig helg har jag antagligen lite mer att berätta.

Jag kan säga att jag nog ska till Nybro i helgen för att fira Jessica. Hon fyller 20 år, grattis till henne!
Hoppas att jag kan komma, för jag saknar henne jättemycket!
Och så hoppas jag på att det händer något annat roligt i helgen med, det är ju trots allt långhelg gott folk.

Så, vad händer i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste komma!! :) Har ju önskat dig i present av jultomten eftersom han inte gav mig en julklapp förra året. <3

2009-05-19 @ 11:53:36
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0