måndag

Helt slut när jag blev väckt idag, försov mig, great! Skyndade mig som fan & hann till busse i tid minsann!
Dagen började med mentorstid, sen seg historia. Jag & Lisa sattoch pratade bort hela lektionen som vanligt, historia suger! Sen blev det musik, chill. Lunch efter det, och sen väntade en låååång fysiklektion.
Jag, Micke & Ida skulle jobba med ngt shit, typ skulle debattera nästa lektion, så vi måste kunna lite, och vi hann inte ens med att läsa allt, haha. Men det var rätt chill. Sen blev det muntliga nationella i svenska, det gick iaf okej. Men hoppas minsann på VG!

Efter skolan har jag inte gjort ett piss. Försökte fixa sommarjobb, telefontiden hade slutat för en kvart sen..
Ringde till simhallen för att boka spinning, självklart var det fullt, jag suger röv.

Imorgon åker jag till Nybro efter skolan, mums:)
& på fredag blir det fest minsann, är så jävla taggad! Festsugen som fan, och jag tror det kommer bli riktigt kul!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0