lördagmorgon

Jag är uppe tidigt, as always! I mitt hus är det lite svårt att sova eftersom ingen kan hålla käften efter sju på morgonen ungefär. Dessutom är jag jätteförkyld, jobbigt att sova dåå. Satte iaf igång med att locka mitt löshår för en stund sen, och det var jättejobbigt. Efter det åt jag frukost med mamma som kom hem från jobbet.

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, för om några timmar tar jag bilen till emmaboda (stolt), sen tåget till Nybro.
Blir att träna lite dans i mejan. Vet inte vilka som är med idag, men jag behöver träningen, kan inte koreografin sådär jättebra, men det får det bli ändring på nu!

Direkt efter träningen tar jag tåget tillbaka till Emmaboda, för jag ska bowla med min släkt, efter det blir det kalas. Inger fyller nämligen år, så grattis! (Vet dock inte om det är idag)

När kalaset är slut ska jag åka till Lisa. Villlemannen kommer också vara där, och vi ska sova hos henne inatt.
Det ska verkligen bli kul, var ett tag sen vi tre umgicks nu.

Ha en bra daaaaag
/R

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hoppas du vinner på bowlingen :) love ya <3

2009-03-14 @ 18:22:58
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0