kärleksdag

Dagen har faktiskt varit skitbra! Vi hade någon kärleksdag & den började med film i aulan - Linas kvällsbok.
Efter det skulle vi dansa, sjunga & spela med någon afrikan, haha mycket skratt iaf!
Sen blev det kärleksprat med bobbby, haha. Han idiotförklarade mig hela tiden (som vanligt).
Lunch sen och efter den pratade någon Mia. Hon var skitcool, haha!
Sen lyssnade vi på Millas mamma om könssjukdomar osv, fick massa kondomer av henne med.
Och till sist gjorde vi hjärtan på bilden. Skön dag!

I kväll solade jag & Johannie på Allegården. Haha, solariet var helt cp & jag fick lägga i pengar flera gånger innan det funkade! Det får bli att sola lite till nu inför sommaren så man blir lite brun! Men en litenliten skillnad blev det iaf.


(bild sen sandra någon gång)

Förresten, i morgon börjar jag vid 11! skööööönt.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0