nu så kommer balbilderna!

& nu blire bilderna från balen.
Alla var så fina!


Tror jag börjar med lite egopics som togs innan jag åkte.








Pavic & jag


Hansson & Lisa


Haha, vi försökte hitta danslektionen från OC så att vi skulle lära oss,
men vi hittade det tyvärr aldrig.


Madde & Amilia


Madde & Anton


Robin & Milla


Pavic, Måns, Hansson & Alle


Filip & Dennis


Erika, Malin & Jenny


Erica & Linus


Filippa & Ville


Hansson & Lisa


Fredrik, Anton, Toffen & Hampus


Jag, Ville & Johanna


Jag avslutar det hela med en bild på mig & Mattias.

Tack för den här kvällen, den var väldigt rolig!



Kommentarer
Postat av: Sandra

gud va fiiiin du va!!!!

2009-06-14 @ 16:15:58
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: ANISA

Åh vad fina bilder på dig och dina vänner. Du var underbart snygg och hade världens snyggast klänning :D:D vart kommer den ifrån?:D

2009-06-14 @ 19:16:41
URL: http://aalekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0