lite shoppping (igen) osv

Idag blev det att stiga upp tidigt.. Efter en dusch följde jag med farmor till Kalmar.
Hon skulle nämligen klippa sig. Under tiden gick jag på stan.

Det blev:
- en svart hög kjol från gina tricot
- en röd liten väska från bianco
- nylonstrumpbyxor från h&m
- födelsedagspresent till lillebror

Ganska nöjd med mina köp, även om det inte blev så mycket.
Efter det gick jag & en nyklippt farmor och åt. (kommer inte ihåg vart,
men de hade i alla fall en sexig servitör.)
Mätta och belåtna åkte vi hem & nu har jag suttit här ett väldigt långt tag.
Om 2,5 timmar kommer i alla fall Jessica hem. Då ska vi äta soppa,
sen ska vi gå en runda. (Har jag bestämt.)

Johanna smsade mig för en stund sen. Då kom man att tänka på hur jävla länge
sen det var man sågs. Riktigt längesen man träffade flera personer man
vanligtvis brukar umgås med. Tråkigt tycker jag, men alla är ju upptagna på
egna håll. Brukar bli lite såhär på sommaren. Det är det sämsta med den.
Saknar er alla as hell!

Nästa helg är det i alla fall vattenfestivalen som gäller! (I Bergkvara)
Då ska allt tas igen, ska bli riktigt kul!
pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0