morgon

Hej!
Nu har jag precis ätit frukost och packat ner alla min grejer till idrotten i en stor gina-kasse? eftersom min stora väska ligger i tvätten. Okejdå, nästan klart. Men några minuter hade jag över, och då sätter man sig vid datorn.
Min morgon kommer i alla fall börja med ett idrottspass & det ska bli skönt. Känner att jag vill komma igång och träna lite. Kanske börja på step up eller spinning? Jag & Lisa var i alla fall duktiga som simmade igår!
Hoppas det blir något kul nu bara, då kämpar man mest.
& så hoppas jag på att vi har lästimme idag, för min bok är så himla bra.

Men nehe, nu måste jag verkligen skynda mig att klä på mig & borsta tänderna.
Ha en bra dag, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0