måndag.

Tänkte slänga ihop ett inlägg lite snabbt innan jag åker.
Gårdagen bestod nästan enbart av telefon, trevligt. Lagade god kycklingsallad med iofs ;)
Bestämde mig för att dygna, så varit vaken hela natten nu, haha.
Men jag är faktiskt inte trött alls.
Blev en god, men enkel frukost och nu ska jag kolla till hundarna lite innan jag åker.
Om jag glömt att berätta det så är jag ensam hemma tills torsdag och på onsdag
blir det lite tjejkväll här hemma eftersom jag inte vill vara ensam på min födelsedag.
Det ska bli trevligt!
Fick ett samtal från Lisa för en liten stund sen också, och hon var hemma från London!
Har saknat henne, så jag blev jätteglad!
Får snart träffa henne på bussen nu med, he he.
Har fått världens bästa låt som jag lyssnar sönder!
Oj, den måste läggas in på mobilen innan jag åker,
tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: osten

måste säga att du är otroligt söt tjej:) puss

2009-02-10 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0