seeeg, men chill dag

Okejdå, jag var en idiot som tog mina vita skor idag. Får så sjukt ont av dem att jag knappt kan gå.. Men tyckte de passade fint till mina kläder (a)

I allafall, dagen började med mentorstid, efter det blev det matte tror jag? haha. Vi behövde iaf bara hålla på i en halvtimme, och jag fattar faktiskt allt jättebra för en gångs skull!

Lunch lite snabbt, sen vidare till centrum. Jag & Lisa gick och köpte godis inför bion som varade i 3 timmar. Okejdå, där förstördes mitt nyttiga liv, IGEN.

Men godis behövdes verkligen, för även om filmen var lite halvbra så var det jävligt segt. Jag sov i typ en timme, det behövdes.

Sen blev det iaf att åka hem, jag har inte gjort ett piss idag, jag är en nolifer!

Just nu saknar jag Molle, pratar med henne på msn nu:)
Vi ska kanske ses i helgen, får se hur det blir med det! Hoppas på att få träffa min älsklingsnart iaf!

En annan stor längtan är verkligen hmmmmmm <3



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0