det blev verkligen en fettisdag!

När jag kom hem efter skolan var huset tomt, men det fanns lax kvarlämnat, mums! Jag åt tills jag sprack ungefär.
Efter det började jag städa hela undervåningen typ, mötte en glad mamma i dörren minsann, haha!
Efter ett tag blev jag mindre glad, hon skulle nämligen inte baka några semlor till mig! Men det satte hon igång med när hon märkte hur arg jag blev minsann.

Hennes två kompisar & deras barn kom hit. Det var faktiskt väldigt trevligt, och fikade gjorde vi (mest jag) tills magen putade ut jättemycket!

Jag föreslog därför för Lisa att vi skulle spinna i morgon, men det kunde jag väl ge mig fan på att hon inte ville! :(
Känner att jag äter för mycket, måste lägga av!

Hon sa att vi kunde träna på torsdag, undrar hur det blir med det! Yeah, ska iaf försöka få det att bli av nu. Skulle vara rätt gutt att spinna kanske två gånger i veckan, snygga ben - here i come!

Nu ska jag ta en lång & skön dusch, sen sova!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0