chillkväll

Kan man mer än påstå att jag är världens sämsta på att uppdatera?
I alla fall just nu. Jag är nog en sån som är bra på att blogga i perioder,
men just nu är inte en sån period. SKÄRPNING.

I alla fall så gick jag ganska utvilad upp vid niotiden idag för att städa
tills pedanta Fanny skulle komma. Jobbigt.

Hämtade henne vid tåget vid halv ett & sen blev det ett block inhandlat
för min del! Här ska det skrivas upp vad som äts!

Efter lite lax ringde vi Ville & en timme senare mötte vi honom på gymmet.
(Efter att kedjan hoppat, så jag fick skjutsa Fanny & var död redan inna
träningen.)

Jag körde riktigt hårt, till skillnad från vissa andra. Fanny till exempel.
Efter det blev det en massa tv-spel, godis & chill hemma hos Toffen
med Fredde & Lisa också.
Man kan lugnt säga att jag blev jävligt bra på det där! (Tv-spel alltså)

Men nu ska i alla fall jag & Fanny bädda ner oss med lite Tsatsiki på tvn.
Godnatt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0