åååh, äckligt sår:(


Ni vet förra veckan? När tjejerna sov här & vi skulle åka till Kalmar?
I alla fall, den gången lockade Felicia sitt hår & jag råkade bränna mig
på locktången.. Igår när jag duschade blev såret värsta mjukt & det
rann ut en massa blod & huden satt inte fast längre.. Det såg sjukt
äckligt ut, så tog på ett plåster & så.

Nyss började det rinna var på benet, så jag tog bort plåstret, men då
hade liksom såret fastnat, så nu bara rinner det blod hela tiden!
Vad ska man göra nu då? Jag kan ju inte ha värsta öppna såret på
benet utan plåster? Då fastnar det ju i kläderna.
FYFAN VAD ÄCKLIGT DET ÄR IAF!

Förövrigt var det förfest här innan gamlingarna tog bussen till Casablanca.
Det var riktigt kul faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0