tisdag

Tänkte börja med att jag blev glad av alla gulliga kommentarer jag hade fått, tack!
& Anisa, jag ska välja om till handel på Stagg! Så sen ses vi ju nästan varje dag:)

Idag var jag hos tandläkaren, Jules. Han var lite besviken på mig för jag inte hade använt mitt flour, he he.
Men han berömde mina tänder annars, han tyckte de var mycket fina! Hade ett pyttelitet hål som jag lovade att fixa med flouret tills nästa gång nu.

Jag har två jävla bajsprov tills på torsdag. Biologi & samhäll. Jag suger, ska jämt skjuta upp proven.
Måste verkligen plugga lite ikväll!
& så har jag ju litteraturarbetet hängande över mig som jag aldrig orkar ta tag i, men snart måste jag ju tyvärr.
MEN! På fredag är det minsann påsklov, jag längtar som fan!
Inga planer än förutom att kanske måla lite hos moster Mia & tjäna lite pengar, (y) & så ska jag nog till Öland, och det hoppas jag verkligen blir av!

Tänkte berätta lite mer om dagen förresten. Skolan var chill (som vanligt typ) eller är det bara jag som är chill, jag vet inte.
Efter skolan hade mamma fan lagat världens godaste mat, hon börjar bli bra på det där får jag faktiskt medge!
När jag ätit klart tog jag & Christian en lite tripp till Nybban, ruuligt att köra! Vi lyssnade på massa gyllene tider & Björn Rosenström, för det tycker jag är somrigt & man blir så glad!

Nu fick jag precis ner en skrivare till mitt rum, och den funkade perfecto! Det är bra att ha nu, när man har massa arbeten.

Och nu äre så att jag minsann tänker följa Jules råd, att ta hand om mina tänder. Och så tänker jag fixa en ansiktsmask för finnar också, jag har flera stycken i pannan, och jag blir ledsen:(

Sen blir jag ännu mer ledsen, för jag känner mig så illa tvungen att plugga en liten stund iaf..

Okej, jag lovade mer bilder, men har inte orkat ta (a) sorrrrrry

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0