great day

Det första jag gjorde när jag kom till skolan var att vänta på att Claes skulle komma, så jag kunde ta ett snack med honom! Han fick ta en titt på mitt brev & han var nästan säker på att jag kommit in, men för säkerhets skull kollade han på sin dator, och jag hade kommit in. Det kändes skönt att höra. Men det kommer ändå bli ett omval, för jag vill nog hellre gå på stagg. Just det, när jag kom hem idag ringde någon gubbe från Kalmars gymnasieförbund & bad om ursäkt, höhö.

Vi hade tydligen ingen svenska, vilket var skönt! Satt skitlänge i solen o så. Sen blev det matte, och jag börjar fatta lite mer nu, det känns jättebra. Lunch sen, och det blev massa sol & fotboll(?) jag sög, men det var roligt.
Jag & Lisa kom 20 min försent till samhällen, så vi fick sitta kvar en stund sen, hehe.

Senare blev det slöjd. Jag blev klar med mina skitfula pyjamasshorts, men Mari tyckte iaf de var fina. Hur hon nu kan tycka det. Kom ifatt pyttelite på träslöjden med. Träslöjd suger, men vi har ju iaf lille Bosse, och honom tycker jag om!

Hem sen, sola en stund, men det blåste lite för kallt, så jag gick in efter ett tag.
Hoppat lite studsmatta och så med idag förresten, lite duktig är jag. Men sen åt jag en glassbåt.. Aja, det är ju varmt!

Nu tänker jag ta på mig en härlig ansiktsmask minsann, det ska bli jätteskönt eftersom mitt ansikte svider lite.

pussselipusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0