dålig uppdatering, yeap yeap

Nu har jag ju som sagt varit på Öland och det har minsann varit jätteroligt! Allt kortspelande, maten, korsorden, shoppingen & mina dampkvällar. Haha, det låter inte roligt, men det har det varit. Love you all!

Igår var jag en snabbis på hudavdelningen, gubbingen frös mina vårtor som fan eftersom det var sista gången jag var där. Ajaj i fötterna om man säger så. Men nu är de iallafall nästan borta! Phu.

På kvällen var Josefine, Niklas, Tilda & Torsten här och åt massa mat. Vi grillade och hade mysigt. Till efterrätten kom även Johan förbi en stund. Han är alltid lika rolig han!

Lite bilder från Öland kommer nu iallafall.

      

Där har ni lite bilder iaf, enjoy!

/R


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha mkt snygg bild på mej :p jag är oerhört nöjd med den :p

2009-04-16 @ 08:29:14
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: svar till Sandra

haha, det kan jag förstå;)

2009-04-16 @ 14:25:14
Postat av: ida

vart på öland shoppade ni? brukar vara där över somrarna, på böda :D finns dock inte så mycket shoppingställen där omkring..

2009-04-16 @ 15:14:38
URL: http://aboutiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0