1 april

Meddelande

Du är preliminärt ej intagen till någon studeiväg i detta intagningsområde.

Vi vill betona att detta är en preliminär intagning. I början av julia görs en slutlig intagning baserad på vårterminsbetygen. Den preliminära intagningen kan då ha förändrats på grund av ändrade betyg, in- eller utflyttningar, valändringar mm.

OBS! Till den slutliga intagningen kommer endast de som har lägst betyget Godkänd i Engelska, Matematik och Svenska/Svenska A att tas emot.

Om du har frågor som rör din intagningssituation, vänd dig till din skolas studie- och yrkesvägledare eller till intagningskansliet.

Du har sökt följande studievägar:

1. HP Handel- och administrationsprogrammet  Din poäng: 215 Lägsta poäng: 45
Behörig

2. HP Handel- och administrationsprogrammet Din poäng: 215 Lägsta poäng: 90
Behörig

3. ES-DN Estetiska programmet, dans Din poäng: 215 Lägsta poäng: 145
Behörig

4. HV-FR Hantverksprogrammet, frisör Din poäng: 215 Lägsta poäng: 215
Behörig

Mer information finner du på följande adress; www.gyf.se/gymnasieantagningen
Med vänlig hälsning
Kalmars Gymnasieförbund
Gymnasieantagningen
Box 865
391 28 KALMAR

..........

Det här brevet fick jag hemskickat idag.. Är så sjukt orolig, verkar som jag inte kommit in.. Får ta ett snack med Claes i morgon, för det här verkar sjukt konstigt. fanfanfan! Mitt liv är förstört om jag inte kommer in!

Får väl ta dagen lite snabbt med. Dagen började kanon med sovmorgon & sjukt bra väder. Har blivit massa solning och så idag. Tyskaprovet gick skit, men hoppas på ett godkänt. Efter att vi slutat tidigare från cabaren gick jag hem till Madde.
Vi åt bullar & satt ute i solen & mysta på hennes balkong. Sen kollade vi på bilder sen sommaren osv. Rolig dag!

Får hoppas att det här med gymnasiet löser sig med..

/RS


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har typ inte heller kommit in & intagnings poängen är noll dit jag har sökt ;s måste ju blivit fel! ;O

<3

2009-04-01 @ 22:07:17
URL: http://liinneaajohanssson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Något måste blivit fel för det där ser helskumt ut. Fortsätt skriva en bra blogg! :)

2009-04-01 @ 22:26:15
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/
Postat av: madde;)

uach de måste vara ngt fel! är helt orolig över att jag ska behöva gå hantverk :S



riktigt mysig dag var det! ;d och jag kmr sakna dej en masssa nu när jag åker, men du får ha det bäst här hemma! :D älskar dej gumman <3

2009-04-02 @ 06:41:59
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-03 @ 02:23:54
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Anisa

Åh, handel - det är underbart! Stagg eller någon annanstans?:D



Fan det måste ha blivit något fel Ronjjizz :D

2009-04-06 @ 20:37:37
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka skolor sökte du handel till? :)

2012-01-29 @ 11:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0