mama i'm in love with a criminal


HEJHOPP såhär ser jag ut nu för tiden. Det var ju ett tag sen menar jag.

Sen vi talades vid sist har jag bland annat hunnit med en klassresa till Stockholm,
härliga sommardagar, Köpenhamn med mamma, jävligt mycket supande,
Emmabodafestivalen, en suparresa till Sunny Beach och.. sen kommer jag faktiskt
inte ihåg. (De som känner mig vet att mitt närminne är väldigt kort.)

För de som undrar är jag just nu barnvakt åt min lillebror och för de som undrar
så blev det här en vit helg.


Kommentarer
Postat av: aqve

gumman! shit du är så vacker!

jag fyller år nu på lördan, så dålig planering från min sida...ville verkligen att ni 3 skulle komma upp! men vet än inte säkert vad jag själv ska göra...men vad säger ni? kanske komma & festa någon gång i höst så kan jag dra med er till någon riktigt tung sthlms-klubb? :D <3 take care! pussar!

2011-09-13 @ 22:33:07
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0