frågor + svar

Fråga:

Jag har märkt att du gör shorts. Asså gör du allmänt då? till folk som vill liksom?
Om man är intresserad? :D
Publicera detta gärna i bloggen så man ser!

Svar:

Svaret är JA! Trodde jag varit tydlig med detta, men man kan aldrig vara FÖR tydlig. Självklart får vem som helst köpa shortsen jag gör. När jag gjort ett par nya lägger jag upp dem på bloggen och då får vem som helst kontakta mig för köp. Sen får ni gärna ge önskemål om storlekar, tvättar, utseende osv. Eftersom jag köper plaggen second hand innan jag gör om dem kan det dock vara svårt att hitta exakt såna just DU vill ha, så därför lägger jag upp dem, sen får VEM SOM HELST köpa dem. Hoppas jag var tydlig nog denna gång och ställ gärna frågor om något är oklart :)



Fråga:

Vart ligger miljöstationen där du köper dina jeans som du gör till shorts ?:)

Svar: Miljöstationen ligger i Emmaboda. Vet inte riktigt vart du bor, men de flesta emmabodabor vet vart det ligger. Om du vill ha beskrivning så säg till! Har även köpt på Human Bridge som ligger inne i stan i Kalmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0