vart jag hållt hus & lite shopping

Hejsan, har ni saknat mig? Det vet jag att ni har!
Har varit ganska upptagen, så har inte hunnit eller orkat uppdatera. I alla fall, i torsdags var jag på hemligt
uppdrag (eller vad man nu ska kalla det). Dock inte ett så lyckat sådant.
Sedan sov jag hos gammelmormor. Mysigt. Som alltid, mat nertryckt i halsen tills man är nära bristningsgränsen.
Men hon är söt, hon.

Nu, fredag & lördag har det stått HÅRDTRÄNING på schemat. Gutt ju. Inte lika gutt för rumpa och lår.
Det är sån där hög smärta att man drar sig för att gå på toaletten.

Har hunnit med lite shopping mellan träningarna också faktiskt. Tänkte visa. Vet att ni vill se.



De här shortsen har jag varit och suktat efter så länge. Varje gång inne på Stadium, fast
i LILA. När jag kom in för att kika lite hittade jag dem ingenstans. De hade alltså reats
ut... De här för stora, rosa var de enda kvar. Fast de kostade ju i och för sig 4 gånger
mindre än innan och de är ganska coola de med. Hittade en hundring på marken senare,
så fick dem ju i princip gratis. Tycken vattenflaskan är ganska snygg med.


Oversizad magtröja från HM. Främst till träning, men kan vara ganska snygg till ett par
jeans också. Jag kanske är den enda i världen, men jag älskar att köpa träningskläder.


Även denna t-shirt från HM. Kan inte komma på en enda låt med Rolling stones för tillfället,
därför satte jag precis på dem på Spotify för att se om jag gillar dem. JAJA WHATEVER,
tycker bandtröjor är så jävla snygga. Okejdå, RIKTIGA bandtröjor är väl snyggare,
men man tar det man får.

Det var väl allt för mig. Tror jag spenderar min lördagkväll med att sova. LÄNGE

Kommentarer
Postat av: aqve

ääähhh jag gillar't!

2011-01-09 @ 00:04:51
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0