år 2010 - jan, feb, mar


Fest hos Amilia med Emmabodagänget


Umgicks mycket med Nybrotjejerna. Här på Zorbaslunch


Fix & pizzamys med de här innan vi drog och festade.


Fest hos Felix i Rinkabyholm. Lille Cookie fyllde år.


Tjejerna överraskade mig med planka hemma hos Felicia lite efter min födelsedag.


Mamma och jag spenderade en lång dag på Arlanda. Det vi sysselsatte oss med var äta,
äta och äta.


Väl framme avnjöt vi drinkar och ananas i den fina poolen. Fortfarande albinos på denna 
bild. 


På denna bar spenderades många kvällar. Världens goaste människor! Dock är inte hela
personalen med på bilden.


På Phranang beach var vi nog den största delen av tiden. Finaste stranden jag någonsin
varit på!


Här var vi och besökte en varm källa. Coolt att få besöka såna här ställen.


Samma dag var vi och red elefant. Jätteroligt, inte alls som på djurparker i Sverige.


Denna goda shake överförbrukades ganska mycket.


Snorkling var hur coolt som helst, det måste jag göra om!


Bland de sista dagarna i poolen. Lite färg hade jag i alla fall fått här.


Träffade världens bästa Saman! Här är vi påväg hem och i hans sällskap ser man inte
särskilt brun ut..


Åkte direkt till skolan för att hälsa på alla klasskamrater. Åt sedan på Thai Silk med tjejerna,
var så jävla kul att få träffa alla kompisarna igen!


Gick på bio och mös med Elin, händer ju inte så ofta om man säger så!


Återigen en myskväll med Nybrotjejerna.


Felicia fyllde sjutton och vi överraskade henne med Zorbas och lasergame.


Det var många artonårsfester i bygget detta året. Här är en förfest hemma hos mig.


Det var fest på Amigo och jag hade förfest med HP-brudarna hemma hos mig.


En festkväll hos Felicia.


Mars avslutades med en fika med Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0