pratar i nattluvan, typ


Hallå hallå! Det enda jag gör om dagarna är i stort sett att vistas bland kläder.
Ni kan nog föreställa er hur det kliar i fingrarna. Får sån shoppingsabstinens att
jag kan dö! Idag inhandlade jag denna snyggingen, dock en storlek för stor.
Ska se om den kommer in i en storlek mindre eller om jag får behålla den ändå.

Ser fram emot när jag blir en rich bitch om två dagar!! Något som dock suger är
att min shoppingabstinens inte funnit en enda klänning jag vill ha på fredag.
Trots att jag får lägga vantarna på nyheterna före alla andra..

Och ni får stå ut med att jag inte orkar uppdatera, gråter mig till sömns varje
kväll för ont i fötterna (ej bokstavligt talat). Har i alla fall hunnit träffa min lilla
Johanna en sväng ikväll.

LÄNGTAR TILLS PÅ FREDAG!!!







hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0