ölandet

Har inte kunnat blogga om gårdagen eftersom Jessica ringde och väckte mig för att säga att jag skulle dra till Öland om en halvtimme. Det hade jag helt glömt bort, men trots min bakfylla är det astrevligt ändå.
När vi skulle köpa godis hade Jessica & Pär en konversation om hur vida det var Jessica som hade lämnat en bajskorv i toaletten. Det tyckte tanten bredvid var roligt.

Som jag visste blev nyår jättelyckat! Efter middag & fix hos Flisan drog vi oss till Påryd för lite fest där. Jättekul! Är dock glad att kompisarna drog med mig hem igår, skönt att vakna upp hemma.

Men nu ska jag gå och vara social med de andra, lägger upp bilderna imorgon när jag kommer hem. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0