nyslingad


För det första är det en omöjlighet för mig att bli bra på de så kallade egobilderna. För
det andra blir det ju inte bättre efter en skoldag. För det tredje, såhär blev resultatet
efter en omgång silvershampo. Är helt okej nöjd nu, till skillnad från igår då jag såg ut
som lilla kycklingen.

Idag har jag annars haft en lektion, idrott. Fikat två gånger med. Druckit sex koppar
kaffe. Ska inte göras om, måste ständigt springa till toaletten. Annars, go dag. Utom
vissa besvikelser då.

Kommentarer
Postat av: julia

jag kissar också heeeeela tiden.. men gott vare! :D

2011-01-19 @ 18:06:53
Postat av: sara

åh, tack ronja! du blev jättefin i ditt nyslingade hår med :)

2011-01-19 @ 19:50:33
URL: http://sarasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0