år 2010 - april, maj, juni


April månad började med förfest hos Julia, sen drog vi med de två VMG-brudarna till
Bistro. SKÖN KVÄLL


Hanna hade fest hemma hos sig. Lite blandat roligt folk. Johanna cyklade omkull.
Som vanligt.


Hahahah, kan inte sluta skratta när jag ser denna vidriga bild. Efter en förfest hemma hos
mig med lite väl mycket jordgubbsvin fick jag stanna hemma. Senare kommer Lisa &
Anton hem och säger att jag måste vakna. Så lite förvirrat hänger jag med till festen.
Hinner inte stanna allt för länge innan det är dags att dra hem. Får med mig Johanna,
Flisan & Elion hem för sconesbak och sleepover. GALEN KVÄLL


Tre snygga brudar vräker i sig mat på Fyra kök. FETT


Nu har vi kommit så långt som till Valborg. Johanna har nyss fyllt år. Vi lurar henne att
vi ska fira i Nybban & resten av tjejligan ska sitta hemma och dega. Detta resulterar i en
veckas surande Johanna. Här sitter en del av gänget och väntar. När tjejerna väl kommer
blir lilla Jojjsan till slut väldigt glad. Detta måste nog vart det mest roliga födelsedagsfirande
eftersom hon blev så himla glad!


En dag kom jag & Aqve med likadana outfits till skolan. KUL JU! Saknar att ha henne i
klassen! (hon har flyttat till Stockholm för er som inte vet.)


Mycket rolig fest i Nybro med kul människor.


Dansuppvisning på Dance Academy. Denna terminen hade det vart reggaeton som stod
på schemat.


Undrar hur många gånger jag, Johanna, Flisan & Lisa suttit på detta café och ätit bakad
potatis. Ingen av oss kan nog räkna gångera i alla fall.


Hanna fyllde år och vi kidnappade henne i skolan för att klä ut henne till städerska och
åka till Öland för maskeradfest. Mycket rolig dag. Dagen efter var också hur mysig som
helst med bakismat i Parken!


Kan inte komma på vad vi tjejer förfestade för, men det måste vart någon gymnasiefest
i stan i alla fall. Kommer inte ihåg så mycket av kvällen, men det är alltid roligt att
umgås med HP-brudarna!


En varm dag i början av sommarn drog jag & Madde till staden. Väldigt mysigt.


En mindre varm kväll den sommarn grillade vi hemma hos Felicia med lite Emmabodafolk.


Den 17 fick vi äntligen sommarlov!


Det firade vi hemma hos Julia med klassfest! Mycket rolig kväll, om man bortser från
vissa saker. Tror detta var sista gången jag träffade Aqve innan hon drog till Stockholm.


En varm och mysig sommardag spenderades med Johanna vid vår lilla sjö med jordgubbar
och smält choklad.


Midsommarhelgen kan ha varit den bästa på hela året. Kan inte bestämma mig om det
är den eller Emmaboda. Den tillbringades i alla fall i Johannas stuga med Flisan också.
Underbart väder var det och denna dagen låg vi på stranden, för att sedan på kvällen
cykla iväg till slottsruinen med picknick och vattenpipa för att bara mysa.


På midsommar gjorde vi SJUKT GOD middag och förfestade i stugan. Sen drog vi vidare
med världens bästa taxichaufför till en fest lite utanför Färjestaden. Jättelyckat var det!

Resterande dagar spenderades vid stranden den största delen. En kväll satt vi på bryggan,
tog det lugnt och hade kul med ett par Stockholmspojkar.


Juni månad avslutades med en kanske inte lika lyckad Cirkus.


Kommentarer
Postat av: aqve

åh saknar dig med i vardagen :(



men jo, vi träffades ju i apoteket när jag just vart på undgomsmottagningen? när vi gick runt ett tag på stan & du köpte dedär svarta linnet från herravdelningen i hm om du kommer ihåg? :) i do!

2011-01-09 @ 23:30:17
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0