fin dag


Idag är jag så jävla glad. Vet inte varför, bara sån där feel good-känsla.

Dunkar The Sounds på högsta volym och läser bloggar just nu. Råkade nämligen gå upp
en timme för tidigt. Nu bär det alldeles strax av till tandläkaren och efter det blir det
skola i några få timmar.

Efter skolan blir det Fiesta med några trevliga filurer tror jag. Har i alla fall övertalat Darren.
Hoppas det är så varmt att man kan sitta ute. Vore fint.

Ikväll har jag ju då dansuppvisning, sen träning efter det så jag lär väl våldgästa farmor & farfar
eller gammelmormor = ingen mer uppdatering. (Som om det skulle vara så ovanligt att jag
måste förvarna om det..)

Ha en fin dag, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0