vore inte hora något? eller?


ÅH, Elion hade en så jävla bra förfest i torsdags innan det var dags för Vallen. Längtar nog
tillbaka rätt mycket. Resten av bilderna finns på facebook förresten om någon vill kolla.

Är förjävla dålig på att blogga, så det blir någon gång ibland liksom. Känns bäst så.
Idag inhandlades ett torrshampoo, får se hur det fungerar. Har dessutom köpt världens
snyggaste kilklackar som invegs i torsdags.

På stan idag fick jag & Julia våra första förfrågningar om vi vill testa på yrket hora. Nåja,
rätt bra betalt. Snabba cash sådär. Okej, nu ska jag sluta vara så rolig..

Förövrigt är det skolfoto imorgon. Ingen aning om vad jag ska ha på mig, men vad fan.
Nu ska jag försöka komma igång med städningen igen. PUSS

fuck you

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy dig! BLOGGA

2010-09-30 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0