julle

Jag och Ronja ligger nu i min säng och hon orkar inte skriva i sin fantastiska blogg så det gör jag åt henne.
Den lata kvinnan tränade dans igår (kanske inte är så lat trots allt) så idag har hon lite träningsvärk, men imon ska vi ut och springa ändå. Hon firade även fina fisen igår som fyllde år i folkets hus i lilla Emmaboda, hon sa att hon hade kul och hade träffat några snygga killar för den som ville veta det.

Idag har vi varit på stan också. Ronja köpte en snygg kjol och en snygg spetsklänning som hon ska ha på insparken med ett par sexiga örhänge. Sen köpte hon tre par nya trosor som snart ska invigas. Hon får visa det när hon kommer hem i morgon.

Nu snart ska vi gå ut en vända sen vet jag inte riktigt hur kvällen kommer sluta men det är sånt som märks.

Det var allt från mig och ronja som fortfarande ligger i sängen, var ju inte de svårtaste att komma på hennes lösenord. En bild på oss vet jag också att ni vill ha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0