hej sötisar

Men TJA!
Hittar inte min kamera, BUHU.

I alla fall. Tänkte sammanfatta helgen lite.

Girlygirlytalk med Anja på favoritcafét. ragga/dancehall-träning. löka under & efter träningen.
det sistnämnda inför en snygg jävel. shopping. sleepover med Lisa & Julia. världens godaste kycklingtallrik
efter 7 hungriga timmar. sexövning. surt humör. skitbra tjejkväll med favoriterna. sanning eller
konsekvens. smsroulette. sovmys med jojjsan & flisan. lipa floder, bara sådär. somna vid halv sju.


Danke, bra helg!

Mitt hår är fett IGEN, jag som tänkte tvätta varannan dag. ÅH, det går ju inte. WHAT TO DO?
I morgon börjar jag vid 10.55, YEEEEEY. Slå den du!!!!

Ska dessutom ta den där sista fucking livmoderhalscancersprutan för sista gången i morgon. Eller något
bra har den ju förstås fört med sig. Fick 90% rabatt på mina pills idag, rätt bra ju. Tydligen gratis läkemedel
resten av året. YEY, jag som använder så mycket mediciner!

Imorgon är det dessutom afrodans som gäller, ska kul rätt kuligt. Bra att röra på fläsket ju. 
Med risk att inlägget är något långt säger jag tack för mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: mel

ett tips; lee stafford torrschampo! utan det hade jag gått runt med flottig skalle varannan dag ;)

2010-09-13 @ 22:36:31
URL: http://meoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0