träffade aqve igår! nu ska lisa & jag till simhallen


Hej alla fina! Gissa vad jag gjorde igår? Jo, jag träffade Aqve! (en klasskompis som flyttat till
Stockholm för er som inte vet) Det blev en fika på stammisfiket Fiesta, riktigt mysigt!
Inte varje dag detta händer liksom, det var riktigt kul och eftersom hon tyckte jag bloggade så
dåligt, som hon antagligen inte är ensam om, kände jag att jag kunde uppdatera lite nu när jag
väl hade något kul att skriva.

Har väl hänt en hel del sen sist, fast kommer inte ihåg riktigt. Om jag har lust någon gång kanske
jag kan sträcka mig till att lägga upp lite bilder.

Efter fikan var det dansträning som gällde, kul som vanligt. Sen hämtade vi upp Lisa,
åt galet mycket mat, somnade vid 22. Nu har jag varit pigg sen 8, så sitter snygg här vid datorn
med världens töntigaste hörlurar.

Nu vaknade den där fisen så nu ska vi snart åka till Tingsryds simhall och tönta oss. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: aqve

BRA RONJA! kände att de gav resultat att klaga lite på update:en! :D pusssss

2010-10-16 @ 18:51:17
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0