träningshelg, here i come


Hej hopp, jag vet att bilden är uttjatad, men det får ni stå ut med.

Här sitter jag & diggar till Håkan i mitt rum som luktar så nymålat att jag håller på att kvävas.
Målade äntligen klart mitt skåp igårkväll. Hade jag inte blivit tvingad hade det väl stått
litedant i två månader till.

Vaknade upp lite senare än vanligt av gos från både lillkissen och lillbrorsan. Bästa sättet
att bli väckt, jag lovar. Skippade skolan idag. Skönare att ligga kvar under det varma täcket,
borde ju vila min förkylning (eller hur????) och så hade jag inte läst klart min bok..

SÅÅÅ, gjorde i alla fall lite nytta och läste 100 sidor, så nu är skitboken klar!
Har dessutom tvättat lite, hur bra är jag inte?

Om jag lyckas ta tummen ur röven snart ska jag ta mig en dusch, för sen väntar min första
körlektion någonsin.

Ikväll blir det Harry Potter med mina kära vänner. Okej, jag är inget jättestort fan av Harry & hans
vänner, kommer inte ihåg vilken film jag såg sist. MEN ibland får man offra sig för umgängets skull.
Det ska bli trevligt i alla fall.

I helgen dissar jag utelivet (om man kan kalla det det när man inte ens är 18 än) för en jävla massa
dansträning och umgänge med gammelmormor. Men det är minst lilka kul det. Frågan är om jag klarar
5 timmar med min hosta, det är frågan. Men det MÅSTE jag, skitviktiga träningar. Hatar förkylning,
förutom den lite småsexiga rösten man får.

Nu ska jag inte snacka mer, märker att jag börjar bli lite långdragen, men vi hörs någon gång i framtiden,
när vet man aldrig, hehe. PUSSSSSSSS på er, mina kära som fortfarande orkar gå in här. HA DET FINT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0