valborgsfirande




















Sådärja, nu tänkte jag berätta lite om mitt valborgsfirande.
Det är nämligen så att Johanna fyllde år i onsdags, så vi tänkte fira
henne lite. Alla lurade den lilla sura tjejen att vi hade bestämt annat,
så hon trodde att de skulle sitta hemma och dega fyra tjejer.

Men hehe, alla andra gömde sig hemma hos Amilia & överraskade henne
med sång & paket när de kom dit. Hon verkade bli riktigt glad & överraskad,
så det var roligt!

Jag tycker festen var jätterolig & senare när alla skulle dra tog Lisa
& jag oss en liten promenix till Lindås för att stanna hemma hos
Oskar som hade fest också. Riktigt trevligt där också tycker jag minsann,
så tack allihopa för det här valborg!
/Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0