svar på era frågor

hur många har du haft sex med? :)
- Egentligen tycker jag det här är en lite töntig fråga, men visst:
jag har haft sex med tre stycken.

hur många har du sugit av?
- Haha, varför bryr man sig? En person är svaret på den frågan.

Hur går det med bantningen som du skrev om i tidigare inlägg?
- Den första veckan gick det kanon, de två andra veckorna som gått
har däremot inte varit de bästa, heheh.

Hur ser ditt liv ut om 10 år tror du?
Vilken är din favoritfärg?
Vad är det bästa respektive sämsta du vet?
- Om tio år tror jag att jag jobbar i en klädbutik. Det är i alla fall vad jag
vill göra just nu. Jag tror att jag kommer ha skaffat barn och förhoppningsvis
lever lyckligt med en man.
Jag har nog ingen särskild favoritfärg, men svart funkar alltid bra.
För tillfället gillar jag turkost och andra ljusa färger väldigt mycket.
Det bästa jag vet är att vara med människor som jag tycker om väldigt mycket
och det sämsta jag vet är falska människor.

vilket är ditt favoritplagg?
- Kan inte säga ett, men mina favoritplagg just nu är nog jeansskjortan,
mitt ut- & invända zebralinne och min svarta oversizekavaj,
för att de är väldigt användbara. Man kan matcha de tre plaggen till mycket!

vad använder du för hårprodukter? och hur ofta klipper du dig? =)
- Haha jag måste erkänna att jag är helt kass med det där!
Kommer inte ihåg senaste gången jag klippte mig och hårprodukter använder
jag knappt. När jag använder värme på håret använder jag ett värmespray
från Lee Stafford. Någon gång ibland använder jag PROFFS hårspray.
Känns som om jag borde bättra mig?

Tycker du att du har förändrats sen du började i Kalmar?
- Jag vet inte vad mina vänner tycker, men jag tror inte det faktiskt.
Jag är rätt stark i mig själv och ändrar inte på mig efter vad andra tycker.

Du är varken jätteliten eller jättestor utan helt normal. Lagom, men ändå lite extra,
precis som det ska vara :) trivs du med det eller skulle du vilja ändra ngt på dig själv?
- Jag tycker jag ser helt okej ut, men jag måste erkänna att jag skulle vilja gå ner några
kilon. Det som är så svårt är att jag gillar mat alldeles för mycket, haha :) Sen skulle
jag gärna ha lite längre hår, försöker spara det! Förövrigt är jag nöjd med mig själv :)

saknar du högstadiet mycket?
- Både ja och nej. Vi hade helt sjukt kul i nian, men de allra mest betydelsefulla
personerna träffar jag ju ändå. Gymnasiet är också grymt, jag gillar båda!:)

Saknar du innebandyn och att svettas?
- Hmm, jag har aldrig spelat innebandy och det är en av de tråkigaste sporterna
jag vet, så nej. Vet inte riktigt vad du fått det ifrån, hehe.

Vilken är den bästa film du sett? ;)
- Den här var riktigt svår! Har ingen speciell, men några jag verkligen gillar
är Stepup-filmerna, fast and the furios-filmerna, Never back down och sen de flesta dansfilmer.
Gillar helt enkelt filmer med lite fart och som får en glad! :)

har du känslor för någon kille?
- Nej, det har jag inte. Inte det minsta faktiskt, hehe.

tycker det är dax att jag vågar fråga: är du kär i mig? (a) & sen en sak till: varför är du
så cool hela tiden ronjis? hih

- Ja, jag är helt in love with you Johanna! Underbarare person får man minsann leta efter!:)
Sen till att jag är så cool. Vet inte, det är sån jag är bara ;)

skriv 3 bra/dåliga saker med dig själv
vad vill du jobba med i framtiden?
hur ser din drömkille ut?

PUSSS:D

- Tre bra saker med mig är att jag är säker i mig själv, tar inte skit från andra och är oftast positiv!
Tre dåliga är att jag har sämsta tålamodet, har dålig självdisciplin och så är jag väldigt lat.
I framtiden skulle jag vilja åka utomlands i några år för att jobba med något.
Det skulle kunna vara som bartender, lärare eller till exempel som servitris. Sen vill jag gärna jobba
i någon klädbutik efter jag varit utomlands :)
Min drömkille är lång, vältränad, mörkhårig och lite halvmörk i skinnet!
PUSS PÅ DIG AMPAN!

Hur lång är du och hur mycket väger du?:)
- Jag är ca 175 cm lång. Vikten håller jag nog för mig själv, heheh (a)

Har du haft analsex?
- Nej, och det är inget jag i nuläget skulle vilja testa heller.

favoritaffär?
favoritlåt?
favoritmat?
världens bästa ställe?
din förebild?

(y) jag är frågarn

- Favoritaffären är h&m. Har ingen favoritlåt, varierar från dag till dag. Eminems låter har dock alltid
varit och kommer alltid att vara underbara! Min favoriträtt är fläskfilé i gorgonzola & gräddsås med bandpasta till.
Ingen tvekan om att Thailand är bästa stället! Förebilden är mamma, eftersom hon var väldigt ung när
hon fick mig. Hon har ändå alltid gjort det bästa av saken och satt mig i första hand. Min mamma är bra hon!

Bra Aqve, gillar frågor!;)

håller du på med någon nu, och vem?;)
- Nehedu, inte för tillfället! :)

vad tycker du om "storbloggarna"?
- Jag tycker att Kissie är en patetisk attention whore som har noll självförtroende.
Egoina är den skönaste tjejen jag någonsin mött (vilket jag egentligen inte har).
Kenza är en jättesöt tjej som verkar vara rolig, trevlig och mogen!
Paow har jag lite delade meningar om. Ibland verkar hon ha mognat till, men om
man tänker efter.. Super skallen av sig varenda kväll, visar i stort sett sig naken inför
alla bloggläsare för att få uppmärksamhet och tar ingenting på allvar.
Två bloggare jag bara tycker är "so last year" och tråkiga är Dessie & Amir.
Jag gillar faktiskt de mindre bloggarna mer i helhet!

Varför är du så töntig när du är med mig?:D
- Jadu Lisa.. Det är för att du är så töntig & båda gillar den sortens humor ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra svar, intressant :)

2010-05-06 @ 20:15:12
Postat av: Ronja

kul att du tycker det! roligare med frågestund än jag trodde :)

2010-05-06 @ 20:22:18
Postat av: Anonym

två frågor till:

vart har du köpt din snnygga kavaj?

och vart tycker du om blondinbellas blogg?

2010-05-08 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0