roligaste samtalet för idag

Ronja - Alltså shit, Lisa frågade om det inte fanns svenskar med afro igår! HAHA
Felicia - HAHAH Lisa som vanligt
Johanna - HAHA.. Men vadå, ***** har ju typ det?
Ronja - Åh, det är ju inte afro, bara jävligt lockigt!

Vänder mig om lite snabbt, börjar asgarva..

En minut senare ..

Lisa - Vart är hon.. ?!

Jag pekar..

Johanna - Vad är det med dig?
Ronja - Hon sitter ju där!! tyst nu
Johanna - JAHA, SÅ **** SITTER HÄR?!

Sjukt rolig grej i ett tag, tills jag upptäckte att det inte ens var hon..
Jaja, mitt misstag fick ju i alla fall oss ett gott skratt & för Johannas del viljan av att vilja hoppa av tåget.


Kommentarer
Postat av: lisa

hahah fyfan vad kul det var! :D

2010-05-26 @ 22:04:00
URL: http://lisaelmersson.blogg.se/
Postat av: julia

ojoj, lite för snygga kanske! ;) haha

2010-05-27 @ 07:47:55
URL: http://jjuliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0