godmorgon!

Så jävla skönt, har sovit ut ordentligt!
Mamma var nämligen väldigt sjuk igår och hade ont i hjärtat,
så hon åkte in till Kalmar med ambulansen. Som tur var, så var det inget fel!
Men när hon skulle hämtas fick Axel sova hos mig och mitt i natten vaknar jag
av att han spyr. TVÅ GÅNGER. Blir livrädd för att han inte vaknar
hur mycket jag än skriker och skakar honom. Fast de andra hade kommit
hem och hörde mig, phu!

I vilket fall ville jag komma till att vi tyckte det var bäst att jag stängde av
larmet och somnade om, eftersom att jag har rätt långt till skolan och det
skulle vara mindre kul om jag började spy och greja där.
Nu sitter jag & hoppas på att jag inte ska bli sjuk när det är långhelg och allt, hehe.
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0