frågor om kompisar


En bild på några av mina homies, från när vi var på polenresan.

hej vilken fin och bra blogg du har :)
jag har en fråga om ditt tjej gäng som du brukar umgås med. Ni verkar ha så rolgit tillsammmans!
Vem anser du vara den mest omtänksammaste?
och vem tycker du är den som ser bäst ut?
och vem är din allra bästa kill kompis?
fortsätt med din blogg för den är super bra !

-
Det låter bra, gillar när ni frågar mycket! Och tack så himla mycket för komplimangen!
Jag har väldigt roligt med både mina Nybrotjejer och Emmabodatjejer, men jag
antar nästan att du menade Emmabodatjejerna, efter som jag känt dem längst.
I vilket fall tycker jag om dem lika mycket allihopa.

Jag måste säga att frågorna var riktigt svåra, eftersom jag har svårt att välja.
Alla mina kompisar är omtänksamma och snälla, men Johanna & jag tar ofta långa 
pratstunder över en promenad eller en fika.

Lisa är min bästa vän och också min roligaste vän. Hon får mig alltid att skratta
med sina underbart klockrena kommentarer!

Nu har jag nog suttit och funderat i 5 minuter på vem som är min snyggaste vän,
men den är helt omöjlig. Jag har inte en enda ful vän, alla är skitsnygga!
Går det bra om jag svarar alla på den?

Någon bästa killkompis har jag nog inte riktigt. Jag har många bra killkompisar,
men inte en allra bästa. Precis som tjejkompisarna, så tycker jag om mina
killkompisar väldigt mycket! :)

Ni förstår nog inte hur glad jag är över att jag fått chansen att få så himla många
underbara vänner och att jag fortfarande håller kontaken med riktigt gamla vänner!

Och du som frågade, hoppas du är nöjd med svaren.
/Ronjis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0