workout


Nu har jag umgåtts med den här älskade/hatade saken i 25 minuter
och brände exakt 309 kcal. Riktigt stolt över mig själv!
Däremot förslår det nog inte de fyra chokladmuffinsen jag tryckt
i mig idag.. Men vad fan, lite måste man ju få unna sig, RIGHT?

Förövrigt slutade jag vid ett idag, som alla måndagar, så jag hann
träffa mormor efter skolan. Det är ju alltid mysigt!

Annars har jag både tvättat en maskin & städat mitt rum ikväll.
Efter det där svettiga passet drar jag upp & tar mig en välförtjänt dusch!

Imorgon kanske jag inte uppdaterar förresten, är alltid helt slut
när jag kommer hem på tisdagarna på grund av all träning!
/Ronja

UPDATE: Nu har Madde & jag bestämt oss för att göra några övningar varenda kväll också,
hur trötta vi än är. VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0