tränarN hehe






Det finns ju faktiskt såna dagar man tränar lite.
Idag är en sån dag, heheh.

Förresten köpte jag biljetter till en fyra timmars
dansträning av Kamil idag.
Det blir på lördag vid tullen. Ska bli jäkligt roligt!

Ibland känns det som att jag håller på att bli
en träningsnarkoman.. Men ändå inte,
jag är ju Ronja liksom, heheh.

Det skulle dock vara rätt kul att få en fot kropp
till beach 10! Får se hur det går med den saken.
Nu ska jag träna på reggaetonkoreografin en stund.
SEE YA! /Ronja

Kommentarer
Postat av: jullan

duktig flicka :):)

2010-03-04 @ 22:06:52
Postat av: Ronja

hihi ibland så :)

2010-03-05 @ 11:53:16
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0