en helg på ölandet














Jag har tyvärr inte varit speciellt aktiv med kameran, men här är några bilder sen helgen.

I torsdags åkte jag, Johanna, hennes familj och Felicia till Borgholm för att tillbringa
midsommarhelgen i deras stuga. Vi låg och pressade i ett par timmar, sen gick vi en runda
på "stan" för att köpa lite goda saker. Det inhandlades även en vattenpipa.
Så vi cyklade till slottsruinen, hade världens finaste utsikt över havet, världens bästa sällskap
och världens godaste mat. Att ingen av oss visste hur man satte igång en vattenpipa
och att vi glömde vatten hemma är en annan femma. Det löstes med en jordgubbsfestis
och ett samtal till Osse som skvallrade för kompisarna...

Midsommarafton började med någon timmes solning. Därefter blev det att fixa sig i
racerfart, möta Hanna och laga mat. Maten blev UNDERBAR! Efter det tog vi oss till Möllstorp
med en försenad buss, vilket resulterade i att vi missade andra. Ringde KLT, begärde en taxi,
förfestade på stationen och fick slutligen världens skönaste taxichaufför som körde oss till Eriksöre!
Hade en riktigt härlig kväll,men tyvärr slutade den med en väldigt tråkig händelse.

Gårdagen, precis som de andra dagarna bjöd på riktigt fint väder, vilket gjorde att vi än en
dag kunde dra oss till beachen för sol och bad. DET GILLAS! På kvällen umgicks vi med några
08:or, hehe. Johan, Andreas, Klas & Agnes. Bryggan vid solnedgången, roliga skämt och nattkäk.

Skitlångt inlägg, jag vet, men jag har haft en underbar helg! TACK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0