idag är jag rätt effektiv ändå

Mitt rum håller äntligen på att bli rent! Mamma har tvingat mig städa.. Ni som känner mig vet att
det verkligen inte hade blivit av annars!

Stannade hemma idag, eftersom jag glömde busskortet..
Så vad har jag gjort idag?
Jo, jag har mjölkat två getjävlar. Fan vad jag hatar dem redan.
Ska mjölka dem i fyra dagar medan resten av familjen är på Legoland,
så var tvungen att öva, hehe!

Annars har jag legat och pratat med mamma i flera timmar.
Älskar henne, förutom nu när hon lurade i mig getmjölk.
Nu har hon fått en fet utskällning.

Hejdå, ska städa vidare! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

du gav mig ett gott skratt!!! MJÖLKAT GETTER, haha :D

2010-06-09 @ 19:19:10
Postat av: Ronja

haha kan nog tro att det är många som fått det!

alltså först vågade jag inte ens känna på den där äckliga spenan :o men mamma tvingade mig.. efter ett tag blev jag kkung på att mjökla! det du ;)

2010-06-09 @ 20:06:08
Postat av: julia

haha typ runka av en get:D haha fan såå kul

2010-06-10 @ 13:08:47
Postat av: Ronja

nä, nu gick du fan för långt.... inte direkt det jag gjorde!! :D

2010-06-10 @ 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0