gårdagens shopping


Skitcoolt linne Aqve hittade åt mig på H&Ms herravdelning. Man kan hitta grymma grejer
där med ni!



Baseballjackan kommer användas flitigt under sommarkvällarna har jag en känsla av,
skitsnygg till jeansshorts! Leggingsen med snygga detaljer köpte jag till halva priset
och båda plaggen är från gina.



Blev lite avundssjuk på Flisans alla vita grejer, så jag körde på en vit kavaj från gina.
Den var också på rea, underbart! Cykelbyxorna har jag gjort själv av ett par nylonstrumpbyxor.
Har sett en tjej i skolan som hade såna, så jag var bara tvungen att härma henne, heheh.



De mönstrade leggingsen kommer också från gina. Vad hände? Jag har inte köpt ett plagg
från den affären på över ett halvår. Denna gången provades 11 plagg. Den stora, tunna
koftan köpte jag på JC. Kände att även den blir grym på alla kvällar.

Kommentarer
Postat av: aqve

linnet blev hur fint som helst!

tightsen också btw! MMH!

2010-07-03 @ 12:16:39
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0