gårdagen & morgondagen lite snabbt


Alla soldagar på Öland har gett benen en gnutta färg. Hoppas på fler fina dagar!

Fan, kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta blogga eller inte. Ibland är det kul,
men ibland är det en riktig pain in the ass. Jaja, det återstår att se.

Efter bad i Häljanäs var jag som sagt en runda på stan igår medan mamma var på ett möte.
Roligt när man hittar lite grejer! När vi hade fikat hoppade jag av hos Felicia för att umgås
med henne och Johanna en sväng, alltid lika mysigt!

I morgon tänkte vi tre tjejer & min lillebror ta & besöka våffelstugan, för att sen gå på cirkusen
här i Långasjö. Det ska faktiskt bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Jessica

fortsätt blogga!

läser din blogg dagligen.

2010-07-01 @ 11:15:17
Postat av: Ronja

jag får se lite hur det blir, svårt att hinna nu på sommaren också.

åh, vad glad jag blir!:)

2010-07-01 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0