vad gör jag nu för tiden utan dator?

Tyvärr, I stay boring... HATAR MIN DATOR MEST I VÄRLDEN, så nu lånar jag mammas bajsdator.
Tänkte bara informera lite vad jag gör om dagarna någong gång ibland sådär.


Igår var jag hos Ville & valde kisse. Det blev den här sötnosen som jag la upp bilder på
förra gången. Det bästa av allt är att jag får hämta den om 1 vecka & 2 dagar!!
Oj vad det ska shoppas kattsaker!

Jag har två val inför dagen - antingen övningskör jag till Kalmar, för att sen ta tåget tillbaka
och traska hem till Madde, elle så stannar jag hemma & cyklar hem till henne (en fet mil,
men det är ju bra träning) Kan inte bestämma mig riktigt. Behöver både träning och
övningskörning.

Om jag inte bloggar i morgon så kan jag upplysa er om att det antagligen blir en träff med
Anja, ska snacka med henne sen. Om det är fint väder hade vi tänkt oss sol och bad.
Det kan behövas, känner mig numera vit som ett lakan. Aja,  det ska bli kul att träffa
plutten i alla fall!


Min nya favoritlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0