my weekend


Jullan som precis kommit hem från Turkland, kul att få träffa den fisen en stund!


Jordgubbar i solskenet med två fina flickor är då inte fel!
Lyckades inte fånga bild på de andra tjejerna som kom senare, men det får vara så.





Resten av helgen spenderades på Öland med Jessica & hennes pojkvän. De där
blekfisarna tvingade mig att sola vid farmor & farfars lägenhet så de kunde sitta i skuggan...


Oerhört snygg bild, men vadfan.. Skyller på fel vinkel! Förresten tog jag sönder mina
älskade solglasögon!! CRY


Hallon & andra godsaker med världens bästa kusin är inte fel!

Förresten! Har köpt en massa nytt, men orkar nog inte visa upp det nu.. EN ANNAN DAG

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2010-07-06 @ 22:49:54
Postat av: Ronja

tack:)

2010-07-07 @ 22:06:21
Postat av: M O A

nu blev jag skjut sugen på frukt!



jättefin blogg! :)

2010-07-17 @ 22:27:38
URL: http://moajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0