ren & fräsch igen


(jaja, jag lånade en bild från i somras, i hopp om att göra inlägget lite
bättre..)

Jag tog nyss en lång dusch, följt av rejäl insmörjning av hela kroppen
och en rejäl tandrengöring. Allt detta var välbehövligt vill jag lova!
Såhär ofräsch har jag inte kännt mig på länge och det tvingades min
släkt stå ut med på dagens kalas.

Nog pratat om min ofräschhet. Nu ska jag fila till naglarna lite,
se om jag kan rota fram något att ha på mig i morgon och sen sova.

Förresten har jag & Olivia bara två lektioner imorgon.. (jag vet att ni
blir avundssjuka) & efter skolan drar vi hem till henne. Vad vi ska
hitta på ligger i ödets händer!

/Ronja

Kommentarer
Postat av: ebba

ja du, det kan det bli!:) men vi tänkte priotera hultsfred och peace and love just i år :D men hoppas på att plånboken tillåter emmaboda med :D hur hade du själv tänkt att göra? :)

2010-01-18 @ 01:40:51
URL: http://fakechampange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0