nu är jag stoooor, 17 år!

Min 17-årsdag har varit mycket bättre än förväntat! (Okejdå, jag lipade ett tag igår
och sa att det här skulle bli den sämsta födelsedagen någonsin, eftersom 16 stycken
av min släkt inte kunde komma av olika anledningar.)
Men den blev faktiskt jättemysig! Gulliga kompisar i skolan,
en massa gratulationer och ett ganska trevligt kalas med de 5 återstående av
släkten. DET KUNDE LIKSOM VARIT VÄRRE


Den här tårtan fick jag av världens bästa familjen Elmersson,
tack ni är bäst! ♥


Faktiskt en bild på ALLA som var på mitt kalas. Aja, resten ska jag fira
med någon annan dag.


Jag i de snygga brillorna jag fått av min bästis, hehe.
Killkompisarnas reaktion såvida de var snygga eller inte, var dock inte
detsamma som min. Familjen trodde de skulle fungera bättre än
ett kyskhetsbälte.. HIMLA ROLIGA DE KAN VA IBLAND!
Anyway, jag älskar dem!


Den här kakan fick jag av gulliga Julia. Dock hade jag redan råkat
smaska lite på den innan jag kom på att den var värd att fotas.
Tack för omtanken sötnos, hihi.


Min nya älskade/hatade crosstrainer. Kan inte bestämma mig för vilket
av det den ska bli kallad..


& till sist lite pengar jag fick.

Jag får se det från den goda sidan: Eftersom knappt inga befann sig
på mitt kalas idag får jag fira min födelsedag flera gånger.
Det kanske inte är så illa det heller?

Nu ska jag dra & sova med min kära säng ett par timmar.
Är trött efter en lång dag, med bland annat dansträning.

/Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0