lördagskväll


Efter en start på dagen med att ha gått ner 2 kg råkade jag äta 4 varma
mackor med mormor & Charlie som kom på besök.
Ikväll ska vi äta potatisgratäng och fläskfile. Till efterrätt varsin panacotta.
Dessutom kom Lisa med fenixtårta & frallor, så det kommer nog förändras.
Men vadfan, det är lördag & jag är nöjd med mig själv!

Förresten var ju vi som sagt & kollade på Nybro open igår.
Det började med att mamma fick skjutsa oss till Nybro,
eftersom vi inte hann med tåget.
Det slutade med att vi stod ute i kylan & väntade på bussen
i en halvtimme utan att den kom.
Därefter fick Dan komma och hämta oss.

Ha en bra lördagkväll allihopa! Jag ska som sagt spendera den med
min familj och min bäst vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0