effektiv tjej, den där ronja


Nu jävlar har jag städat hela mitt rum (det är i alla fall renare än vanligt)
& gjort ungefär en åtta på koreografin. RÄTT DUKTIG VA?

Nu ska jag somna, så blir det min födelsedag snabbare, smart va?
Får väl se om det blir en bra födelsedag eller inte.
Idag har jag i alla fall gråtit en skvätt för att det är väldigt många
som inte ska komma på mitt kalas. Haha, jag får nöja mig med
de fem släktingarna som står troget vid min sida!

Och så tänkte jag skriva grattis till Madicken också, SÅ GRATTIS!
Iofs har jag redan ringt henne, men det skadar ju inte att säga det
en gång till.

/Ronja

Kommentarer
Postat av: Anisa

Sv: Tro mig! Eso är en stamläsare här. Han har min blogg som första sidan på sin dator. Ganska gulligt och han ger mig påhopp om jag inte bloggar ett inlägg under en dag.



Det är inte många timmar kvart tills du blir 17 stora år. Hehe :)

2010-01-27 @ 22:09:14
Postat av: Ronja

Sv: haha nej vad gullig! en sån kille vill jag med ha! :) nej, nu är jag 17 år, hehe :D:D

2010-01-28 @ 06:14:51
Postat av: juuulls

hahaha vet inte vart jag ska skriva detta, min mobil funkar ju inte och du är inte inne på msn. men har du sett att linus heter "den kända linus..." på fb nu? haha din och lisas lilla älskling. fan vad jag skrattade för mig själv! pussss

2010-01-28 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0