fest i rinkabyholm

























Efter skolan drog Lisa & jag till partaj för att shoppa födelsedagspresenter
till Kakan, det blev de snygga glasögonen på bilderna och snoppsugrör
som han "glömde ta med sig" haha. Tillslut hittade jag vi hem till Filips
lägenhet, vilket inte var riktigt lika svårt som vi trodde. Där ockuperade
jag & Lisa toaletten, så stackars födelsedagsbarnet fick gå in till Pavic
och duscha.

När Fillepille hade tränat färdigt drog vi fyra ner till Victoria & käkade pizza.
Sen tog vi niobussen ut till Rinkabyholm där det var fest. Jag tycker det
var jättekul och alltid trevligt att träffa nytt folk! Alla var jättetrevliga
och festen blev lyckad tycker jag. Vid tvåtiden fick vi skjuts av Mathias
snälla pappa till Ljungbyholm.

Tack för en rolig kväll allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0