planer för resten av lovet


Torsdag: Möta upp Elin för shopping, mat & bio. Sen följer jag med
hem till henne & sover där.
Fredag: Mamma hämtar mig på morgonen och sen blir det en runda
till Jessica. Senare åker jag till Kalmar för att mysa med Lisa & Julia.
Lördag: Sovit hos Julia. På kvällen drar sig Lisa & jag till Nybro
för att laga mat & mysa med Olivia & Rebecca.

Alltså, en bra fortsättning på lovet! Vad ska ni hitta på?
/Ronja

P.S! Bilden är så suddig för att Ampan är en sån sjukt dålig fotograf..
Men söt är hon däremot! Förresten kanske jag borde tänka på att
ändra mina poser till något som inte liknar en mus. Men jag är glad ändå!

Kommentarer
Postat av: lisa

fan så bruna vi är på bilden asså! (y)

2010-02-24 @ 23:11:37
URL: http://lisaelmersson.blogg.se/
Postat av: amy

hörru! sluta klaga på fotot härva :D

föressten ses vi också på lördag. hihi ni får stå ut med mig med. (a)

2010-02-26 @ 12:08:44
URL: http://amyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0